Reklamacja

Jeżeli towar nie zgadza się z zamówieniem lub otrzymałaś wadliwy towar masz prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, udzielonej przez Sprzedawcę w okresie 2 lat od momentu wydania Towaru w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.

Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.

Wszelkie reklamacje Kupujących powinny być wysyłane na adres e-mail Sprzedawcy velleis.shop@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: VELLEIS Monika Niekłań, Brzezówka 81, 39-102 Brzezówka.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny.

Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z Formularza reklamacji udostępnionego przez Sprzedawcę lub może sporządzić własnoręcznie pismo o reklamacji, pamiętając przy tym, że reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,

b) nazwę zakupionego Produktu,

c) uzasadnienie reklamacji,

d) datę ujawnienia się wady Produktu,

e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, itp.)

Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania reklamowanego Towaru, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.