
Jeżeli towar nie zgadza się z zamówieniem lub otrzymałaś wadliwy towar masz prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, udzielonej przez Sprzedawcę w okresie 2 lat od momentu wydania Towaru w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.
Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.
Wszelkie reklamacje Kupujących powinny być wysyłane na adres e-mail Sprzedawcy velleis.shop@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: VELLEIS Monika Niekłań, Brzezówka 81, 39-102 Brzezówka.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny.
Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z Formularza reklamacji udostępnionego przez Sprzedawcę lub może sporządzić własnoręcznie pismo o reklamacji, pamiętając przy tym, że reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
b) nazwę zakupionego Produktu,
c) uzasadnienie reklamacji,
d) datę ujawnienia się wady Produktu,
e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, itp.)
Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania reklamowanego Towaru, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.